4 December 2007
Het kan bijna niet onopgemerkt aan je voorbij zijn gegaan. Zara, Milan, Sophie en zeven andere Utrechtse baby's die dit jaar geboren zijn, hebben zich de afgelopen weken aan de stad voorgesteld.
De boodschap: CU 2030! waarom hebben deze baby's de afgelopen weken de stad versierd en wat is de link met het Stationsgebied?
CU: 'k zie je in utrecht!
Het gaat om de campagne CU ('k Zie je/See you in Utrecht) en deze luidt de bouwfase in van de bouwplannen in het Stationsgebied. De afzenders van de campagne zijn: NS, ProRail, Corio, Jaarbeurs, Holland Casino en gemeente Utrecht. De boodschap: wij bouwen in het stationsgebied van Utrecht aan de toekomst van onze stad. De stad van Zara, Milan en Sophie! Als alles klaar is, zijn zij inmiddels jong volwassenen.
De CU-campagne is een uitnodiging om mee te gaan op reis naar de toekomst. CU staat voor: ik zie je dan, ik zie je daar! Het jaar 2030 staat symbool voor die toekomst, maar staat niet voor de exacte einddatum van het project. Zo laten we iedereen weten dat het weliswaar lange tijd gaat duren, maar dat we dan ook bouwen aan de toekomst van stad. In de CU-campagne laten we iets zien van de ambities en de uitdagingen waar de bouwpartners de komende jaren voor staan.
Meer informatie over deze campagne? Bekijk de nieuwsbrief.